„Optimizarea costurilor salariale în contextul crizei de COVID-19”, un nou ghid util angajatorilor din România, publicat de CECCAR

În contextul actual, în care majoritatea angajatorilor sunt afectați din cauza pandemiei, se pune serios problema lipsei de fonduri disponibile pentru a suporta costurile salariale. Impactul este și mai mare pentru societățile îndatorate, care nu au suficiente lichidități să reziste fără încasări cel puțin până la ridicarea restricțiilor impuse și care afectează grav economia.

Pentru angajatorii din România care caută modalități de a reduce costurile salariale pe perioada în care cererea și producția stagnează, CECCAR a lansat ghidul Optimizarea costurilor salariale în contextul crizei de COVID-19, pentru a prezenta facilitățile fiscale introduse prin legislație, analizate în ceea ce privește costurile implicate, riscurile la care se expun angajatorii, precum și neclaritățile legislative existente la acest moment.

Analiza este valabilă în data de 21 aprilie 2020. Au fost anunțate modificări ale legislației în vigoare la această dată, dar ele nu sunt încă publicate în Monitorul Oficial. Vom reveni asupra materialului de față în măsura în care acestea devin oficiale.

Mai multe informații utile despre mediul economic în contextul pandemiei de coronavirus găsiți pe pagina dedicată – www.covid-19.ceccar.ro!

Ghid-angajator-300×181